Sunday, January 30, 2011

Salam perkenalan...

salam
semua nie pengalaman aku sendiri. baru nak start belajar memancing semula. sumer start dari basic. pancing pun yg murah-murah jea hehehe...

dulu memang la aku suker mancing tp dah lama aku tinggalkan. sejak sebulan dua nie aku dah start mula mancing balik dan ntah macam mana boleh jd suker mancing balik pun aku tak tau. tp kira belum jd giler tahap gaban lg laa...

nasib baikla lokasi aku nie dekat dgn laut, jd takde la susah-susah nak buat komplot pegi mancing.

2 comments:

  1. Kena halau x mancing dekat citu? aritu aku pegi kena halau.. sbb sebelah tu ada chalet tempat lindungan kcoral.

    ReplyDelete
  2. dulu mancing boleh je... tapi sekarang tengok dah ada notis diorang tampal kat pokok. dah kena bayar huhuhuhu...
    nak selamat...mancing sebelah malam

    ReplyDelete